top of page

תנאים ואחריות

תנאים ואחריות

 

פיק אנג פאדל (להלן: "החברה") מבקשת להפנות את תשומת לב הלקוחות והמתעניינים (יכונו להלן ביחד או לחוד: "הלקוחות" או "הנוסעים"), למידע המובא להלן כחלק בלתי נפרד מהזמנתם, והמהווה ביחד עם טופס ופרטי ההזמנה את חוזה ההתקשרות בין החברה ולקוחותיה ו/או מי מטעמם. במקרה של סתירה בין המסמכים האמורים לעיל, הוראות מסמך זה יגברו למעט אם צוין באופן מפורש אחרת על ידי החברה בכתב.

כללי

החברה משמשת כמקשרת וכמתווכת בלבד בין הנוסעים לבין מפעילי וספקי השירותים השונים כגון, בין היתר: חברות תעופה, בתי מלון, מלונות דירות, בעלי דירות, מסעדות, מדריכים מקומיים, חברות וחנויות להשכרת ציוד, חברות הובלה, תחבורה ואוטובוסים ושירותי קרקע אחרים (להלן ביחד ולחוד: "ספקי השירותים").

  1. תוצאה מכך, אין החברה אחראית בכל צורה שהיא לשירותים השונים לרבות תקלות, שיבושים, עיכובים ונזקים אחרים אשר עלולים להיגרם מאי ביצוע ו/או ביצוע חלקי ו/או ביצוע לקוי, של שירות כלשהו המוצע באמצעות החברה על ידי מפעילי וספקי השירותים או מי מטעמם.

  2. יובהר בזאת כי העסקה נעשית על בסיס חבילה כוללת של שירותים, ולא ניתן להפריד אותה לרכיבים (להלן: "החבילה" או "ההזמנה").

  3. החברה ומי מטעמה אינם אחראים לנזקים הנגרמים לנוסע כגון נזקי גוף, מחלות, נזק למטען ו/או כל נזק ישיר או עקיף שעלול להיגרם לנוסע בקשר עם השירותים לרבות במהלך הטיסה ו/או שהייתו בחו"ל בין היתר עקב תאונה, מעשה אלימות, שוד, גניבה, אשפוז, הריון, הוצאות רפואיות, אובדן מטען ו/או מסמכים ו/או כרטיסי טיסה ו/או דרכון וכיו"ב.

  4. יובהר כי אישור סופי של ההזמנה או הודעה על כך שלא ניתן להשלים את העסקה (לרבות, אך לא רק, בשל זמינות מוגבלת של איזה מבין השירותים) יימסרו ללקוחות על ידי נציג החברה באמצעות דואר אלקטרוני ו/או בטלפון והכל לפי שיקול דעתה של החברה, בהתאם לפרטים שמסר להחברה במהלך ביצוע ההזמנה. יובהר כי עד לקבלת אישור סופי של ההזמנה מנציג החברה, ההזמנה לא תחייב את החברה.

  5. במקרה של מספר נוסעים (קבוצה, משפחה, חברים וכד'), תושלם ההזמנה על ידי נציג אחד מטעם הקבוצה אשר החברה תתנהל מולו בלבד (להלן: "ראש הקבוצה"). החברה לא תישא באחריות בכל מקרה שבו יתקיימו חילוקי דעות ו/או אי הסכמות בין חברי הקבוצה השונים. בכלל זה, ראש הקבוצה ישא באחריות במקרה של העלאת כל טענה ו/או דרישה מצד חבר בקבוצה אשר נובעת מאי הסכמה או מנתונים או אישורים שגויים שהוצגו על ידי ראש הקבוצה, והחברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש ממנו שיפוי בגין כל נזק שיגרם לה.

  6. האמור בתנאים אלו בלשון "זכר" מתייחס גם ללשון "נקבה" ולהפך.

  7. הנוסע מאשר כי ידוע לו כי החברה מצלמת הן בתמונות והן בצילומי וידאו באתר ו/או בכל מקום אחר בקשר עם החופשה וכי יתכן והוא יופיע בצילומים כאמור. החברה שומרת לעצמה את הזכות לפרסם כל תצלום בכל מדיה ולכל מטרה והכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

  8. כתובתה הרשומה של החברה לכל דבר ועניין, לרבות שליחת פניות ומכתבים, הינה ברחוב זבולון 63, גדרה.

 

קבלת מסמכי נסיעה

מסמכי הנסיעה, כמפורט להלן, ישלחו לנוסע עד 3 ימים לפני מועד הנסיעה, ובתנאי שהנוסע שילם ו/או התחייב לשלם את התמורה המלאה בגין החבילה ו/או השירותים אותם הזמין ועמד בכל התחייבויותיו כלפי החברה ו/או כלפי צדדים שלישיים.

  1. השלמת התשלום ו/או התחייבות לתשלום מהווה תנאי למסירת מסמכי הנסיעה, אולם יובהר כי אי השלמת התשלום ו/או ההתחייבות כאמור, אינה פוטרת את הנוסע מהתחייבויותיו כלפי החברה לרבות חובת התשלום.

  2. באחריות הנוסע לבדוק את מסמכי הנסיעה, מיד עם קבלתם מהחברה או מי מטעמה, ולוודא כי כל המסמכים הרלוונטיים בידיו (כרטיסי טיסה, שוברים לבית המלון ולהעברות, שוברים להשכרת הרכב), ובכלל זה כי הפרטים הרשומים בהם, תואמים את ההזמנה שאותה ביצע.

 

דמי ביטול ושינוי 

ביטול ו/או שינוי ההזמנה ייעשה לאחר הודעתו הרשמית והכתובה של הנוסע לחברה, אשר תתבצע באמצעות דואר אלקטרוני, שמסירתם אושרה. 

  1. ככל שהחברה תקיים מבצע ו/או קמפיין ו/או הטבה מכל סוג שהוא מעת לעת ולפי שיקול דעתה הבלעדי, יחולו הוראות תנאי הביטול במסגרת תנאים ואחריות אלו, לצד הוראות תקנון המבצע ו/או הקמפיין ו/או ההטבה בשינויים המחייבים כאשר במקרה של נסיבות מבצע ו/או קמפיין ו/או הטבה וכיו"ב ספציפיים שאינם באים לידי ביטוי במסגרת תנאים ואחריות אלו, יחולו הוראות התקנון הספציפיות לעניין זה.

  2. ביטול ו/או שינוי יהיה כרוך בתשלום דמי ביטול/שינוי כמפורט:

    • הזמנה רגילה שתבוטל או תשונה (בכתב) בתוך 14 ימים לאחר ביצוע ההזמנה וקבלת מסמך אישור ההזמנה, ובנוסף מועד היציאה לחופשה לא קטן מ65 יחולו עליה דמי ביטול/שינוי בסך 5% מעלות ההזמנה.

    • לאחר חלוף 14 ימים ממועד ההזמנה ועד 65 יום לפני מועד היציאה - 35%.

    • מ-64 ימים ועד 49 ימים לפני מועד היציאה - דמי ביטול יעמדו על סך של 50% מעלות החבילה לנוסע.

    • מ-48 ימים ועד 29 ימים לפני מועד היציאה - דמי ביטול יעמדו על סך של 100% מעלות החבילה לנוסע.

  3. יובהר כי ייתכן ולדמי הביטול האמורים כאמור, תתווסף עמלת הסליקה ו/או עמלת הביטול של חברת כרטיסי האשראי, ככל שההזמנה תבוצע באמצעי תשלום זה.

  4. על אף האמור לעיל, החברה שומרת לעצמה את הזכות להציע חופשות ו/או רכיבים בחופשות עבורם דמי הביטול יהיו שונים, ובין היתר בהתאם למדיניות ספקי השירותים השונים, אשר אינם כפופים להוראות חוק הגנת הצרכן הישראלי, ולרבות (אך לא רק), במצב שבו ממועד ביצוע ההזמנה יגבו דמי ביטול בגובה 100% ממחיר ההזמנה שבוצעה.

  5. במקרה של רכישה במסגרת קבוצה/משפחה, דמי הביטול ייגבו עבור כל נוסע בנפרד וללא תלות במספר הנוסעים.

  6. במקרה שהנוסע לא יגיע לפארק האופניים או למלון, או למלון הדירות או לטיסות במועד תחילת החופשה או שיעזוב לפני תום החופשה, מכל סיבה שהיא, הנוסע יודיע על כך מידית לחברה ובכל מקרה כאמור לא תהא החברה חייבת להחזיר ללקוח את התשלום ו/או חלק ממנו.

  7. יובהר כי במקרים בהם הנוסע לא יגיע לפאר האופניים או למלון הדירות או לטיסות כאמור לעיל, יתכן והנוסע יידרש לשלם תשלום נוסף לספקי השירותים והכל על פי התנאים שייקבעו על ידי ספקי השירותים מעת לעת.

  8. ביטול ו/או שינוי שייעשה ביום שבת ו/או בכל יום מנוחה אחר בישראל, ייחשב (לצורך קביעת דמי ביטול) כאילו נעשה ביום העבודה העוקב.

  9. מודגש בזאת כי תיקון פרטי הכרטיס, לרבות שינוי שם נוסע הנובע ממסירת שם שגוי ו/או איות שגוי מצד הנוסע לפני ו/או לאחר הכרטוס (לאו דווקא), יחויב בתוספת תשלום של כ-100 יורו לכל הפחות (בהתאם למדיניות ספק השירותים), מאחר שייחשב כשינוי בחברת התעופה וזאת בהתאם לנהליה.

  10. יובהר כי בכל מקרה של תקלה ו/או אי התאמה בפרטים, על הנוסע לפנות בהקדם האפשרי, ישירות או בעזרת נציגי החברה, לספקי השירותים המתאימים. פרטי הסוכן המקומי בחו"ל מצוינים על גבי שובר שיינתן לנוסע.

  11. מובהר כי החברה לא תהא אחראית לביצוע כל החזר כספי ו/או תישא באחריות כלפי נוסע אף בהתקיים אחת או יותר מהנסיבות הבאות:

    • מקרה בו חובת בידוד חלה על נוסע מכל סיבה שהיא, בישראל או במדינת היעד, ללא תלות במועד בו תתקבל הודעה על חובת הבידוד;

    • מקרה בו נוסע נמצא חיובי לנגיף, בין היתר אך לא רק, מסוג קורונה, לפני הטיסה ו/או במהלך השהייה באתר.

  12. למען הסר ספק, מובהר בזאת כי האמור לעיל יחול ביחס לכל הזמנה, בין אם הנוסע בחר לבטל אותה בגין איזו מהנסיבות הקבועות לעיל, ואף אם התקיימה איזו מהנסיבות במהלך שהותו ביעד, ולפיכך הנוסע בחר לקצר את החופשה ו/או לשנות אותה ו/או להאריך אותה.

  13. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, במקרה שעקב החלטת הרשויות, בישראל ו/או במדינת היעד, לא ניתן יהיה לקיים את החופשה, לרבות בעקבות איסור יציאה מישראל ו/או איסור כניסת ישראלים למדינת היעד ו/או סגירת האתר למבקרים, החברה שומרת לעצמה את הזכות להציע לפי שיקול דעתה הבלעדי ובכפוף לזמינות בתי המלון וספקי השירותים השונים, אפשרות לשנות את ההזמנה לחופשה בעלות דומה לזו ששילם הנוסע עבור ההזמנה המקורית במדינה אחרת, או לחלופין תזכה אותו, לפי שיקול דעתה הבלעדי, בהנחה עתידית שלא תעלה על גובה הסכום ששולם על ידו לביצוע ההזמנה המקורית, לרכישת מגוון חופשות החברה, למימוש בעונה הבאה. יובהר כי בכל מקרה לא יהיה זכאי הלקוח להחזר כספי במקרה האמור.

  14. יובהר כי על הנוסע חלה האחריות הבלעדית לעקוב אחר ההנחיות המתעדכנות על ידי הרשויות, חברות התעופה והספקים השונים בין היתר לעניין נגיף, בין היתר אך לא רק, מסוג קורונה. למען הסר ספק, יודגש כי החברה איננה אחראית להנחיות הנקבעות על ידי הרשויות ו/או כל גורם אחר בקשר עם היציאה מישראל והחזרה אליה לאחר התחסנות מפני נגיף, ובפרט הקורונה ו/או נושאי הבידוד בישראל ובמדינת היעד ו/או וחובת ביצוע בדיקות קורונה בישראל ובמדינת היעד. מבלי לגרוע מכל האמור במסמך זה, יובהר כי החברה לא תישא באחריות עבור נוסע שניזוק כתוצאה משינוי באיזו מן ההנחיות כאמור ו/או כתוצאה מכך שלא היה מודע לאיזו מן ההנחיות שנקבעו.

  15. בשל העובדה כי הספקים, ובפרט זה חברות התעופה טרם פרסמו את התנאים המלאים לעונה הקרובה, ובין היתר את שעות ו/או יעדי הטיסות, עשויים להתעדכן חלק ממרכיבי החופשה ובתוך כך: המלונות המוצעים ו/או פארקי האופניים ו/או יעדי החופשה ו/או מועדי טיסות ו/או חברת התעופה ו/או שעות הטיסה ו/או שירותים אחרים הניתנים במסגרת ההזמנה. ככל שיחולו עדכונים כאמור, החברה תעדכן את הלקוחות, והמזמין נותן מראש את הסכמתו למציאת החלופה הקרובה ביותר למרכיב ההזמנה שהשתנה, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.

 

נסיעת בני נוער מתחת לגיל 18 ("להלן: "נוסע קטין")

האחריות על נוסע קטין, על כל היבטיה, תחול באופן מלא על הורי הקטין ו/או האפוטרופוס החוקי שלו ו/או המבוגר האחראי המלווה אותו בנסיעה (להלן: "האפוטרופוס").

  1. האפוטרופוס נדרש לחתום על טופס אישור נפרד, המאשר את הסכמתו לתנאים שיפורטו להלן (להלן: "הטופס"). הטופס יישלח לאפוטרופוס במקביל לרכישת חבילה הנסיעה עבור הקטין. על האפוטרופוס להחזיר את הטופס החתום להחברה, לכל הפחות 72 שעות לפני מועד התייצבות הנוסע הקטין בשדה התעופה. אי החזרת הטופס החתום במועד האמור עלולה להוביל לביטול הנסיעה ללא החזר כספי, וזאת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של החברה.

  2. האחריות כאמור בסעיף 4.1, חלה על האפוטרופוס בכל היבטי ההתקשרות מול החברה, לרבות אך לא רק, במהלך הטיסות וההעברות ו/או הלינה ו/או פעילויות הסקי ו/או בילויים ופעילויות חברתיות ו/או קייטנות הסקי ו/או ארוחות.

  3. באחריותו המלאה של האפוטרופוס של הנוסע הקטין להשיג ולהציג כל האישורים, ההיתרים והמסמכים הנדרשים על פי כל דין, הן ליציאתו של הקטין מישראל והן לחזרתו אליה. מובהר ומוסכם בזאת, כי במקרה שבו האפוטרופוס לא השיג את מלוא האישורים הנדרשים כאמור, החברה אינה אחראית, בשום צורה, בגין כל עניין, מחלוקת, אירוע, עיכוב, שיהוי או כל תוצאה אחרת, בין אם כלכלית ובין אם לאו, בין אם התרחשו בשדה התעופה בישראל או בחו"ל, הנובעים במישרין או בעקיפין מהיעדר האישורים האמורים.

  4. יובהר כי החברה אינה אחראית לכל נזקים ו/או פציעות ו/או אובדן שעלולים להיגרם לנוסע הקטין.

  5. האפוטרופוס יפקח על הנוסע הקטין בכל עת ויוודא כי הוא מציית לכל החוקים המקומיים, הוראות הבטיחות והתקנות המקומיות.

  6. האפוטרופוס מתחייב לכסות כל הוצאה הקשורה לנוסע הקטין במהלך הנסיעה, כולל הוצאות רפואיות או הוצאות החזרה לארץ במקרה הצורך.

  7. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, יובהר כי החברה אינה נושאת באחריות כלשהי כלפי ספקי שירותים משניים הנכללים בחבילה. האפוטרופוס מתחייב שלא תהיה לו כל טענה כלפי החברה בנוגע לנושאים הללו הקשורים לנוסע הקטין, וכי כל תלונה תופנה ישירות לספקים המשניים.

  8. האפוטרופוס מצהיר ומתחייב כי הוא מודע לכך שהפרת ההתחייבויות האמורות, על ידו /או על ידי הנוסע הקטין, כולן ו/או חלקן, העלולה לגרום, בין היתר אך לא רק, לנזקים כלכליים ו/או תדמיתיים לחברה ו/או לצדדים שלישיים, עשויה להוביל להליכים משפטיים נגדו. האחריות המלאה בגין הפרות אלו תחול על האפוטרופוס, והוא יישא בכל ההוצאות והנזקים שייגרמו לחברה, לרבות נזקים ישירים ועקיפים, פיצויים לצדדים שלישיים, הוצאות נלוות, הוצאות משפטיות ושכר טרחת עורכי דין.

  9. יובהר, כי כל האמור לעיל יחול גם במקרה שבו הנוסע הקטין יטוס ללא ליווי של אפוטרופוס. במקרה כזה, האחריות המלאה תחול האפוטרופוס, והוא מתחייב לקבל על עצמו את כל התנאים המפורטים במסמך זה כאילו נסע הקטין בליווי אפוטרופוס.

 

ביטוח

יודגש למען הסר ספק, כי רכישה דרך החברה לא מהווה ביטוח לחופשה, ועל הנוסע חלה האחריות האישית והבלעדית לדאוג, לפי שיקול דעתו הבלעדי והמוחלט, לקיומם ותוקפם של ביטוחים מתאימים, מקיפים ונרחבים לפי צרכיו ורצונותיו, ושיקול דעתו, לרבות ביטוח אישי, ביטוח נסיעות, ביטוח תאונות, ביטוח אקסטרים בדגש על כיסוי אופניים ורכיבת אופניים וביטוח מטען וציוד.

  1. למען הסדר הטוב, יובהר כי החברה אינה חברת ביטוח ואינה משמשת כסוכן ביטוח, ולכן ככל שהנוסע יבקש לרכוש לעצמו כיסוי ביטוחי ו/או שיבקש להגיש תביעת ביטוח, הנוסע מצהיר ומתחייב כי לא תהיה לו כל טענה כלפי החברה בכל הנוגע לאי קיום הכיסוי הביטוחי, בין היתר עקב אי עמידה בדרישות חברת הביטוח המבטחת ותנאיה.

  2. לתשומת לב הנוסעים, לידיעת החברה, במרבית המקרים, את הזמנת הביטוח יש לבצע לפני היציאה לחופשה ו/או בסמוך למועד ביצוע ההזמנה, ולאחר מכן לא תתכן הפקת פוליסה.

  3. לידיעת הנוסעים, מקובל לבחור בביטוח הרחב ביותר הכולל גם הוצאות רפואיות ואשפוז ונזקים עקיפים שעלולים להיגרם לנוסע במהלך נסיעתו, בין היתר אך לא רק, עקב נסיבות שאינן בשליטתו ואינן בשליטת החברה. למען הסר ספק, מובהר כי אין מדובר בהמלצה או ייעוץ מטעם החברה, ועל כל נוסע להיוועץ בסוכן הביטוח שלו.

  4. תשומת לבכם כי ישנן חברות ביטוח המציעות למבוטחים לרכוש ביטוח למקרים של ביטולי חופשה "מכל סיבה" וזאת בהתאם לביטוחים המוצעים מעת לעת על ידי חברות הביטוח , והחברה ממליצה ללקוחותיה לבחון את תנאיהם וכדאיותם.

  5. יובהר כי אין באמור בסעיף ביטוח זה או בכל פרסום שישלח על ידי החברה בכדי להוות תיווך בין לקוחות החברה לבין חברות ביטוח כלשהן, וההחלטה לרכוש פוליסת ביטוח נתונה לשיקול דעתו הבלעדי של הלקוח.

  6. מובהר למען הסדר הטוב כי במקרה שנוסע יהיה מעוניין להפעיל פוליסת ביטוח בקשר עם ההזמנה, לרבות ביטוח תאונות ו/או כל ביטוח אחר, תהיה זו אחריותו הבלעדית של הנוסע להתנהל מול חברת הביטוח. בכלל לזה, החברה שומרת לעצמה את הזכות, אך לא תהיה מחויבת, להתנהל מול חברת הביטוח בשם ו/או עבור לקוחותיה.

 

כוח עליון

לעניין מסמך זה, "כוח עליון" פירושו כל אירוע שמחוץ לתחום השליטה הסבירה של החברה ואשר משפיע או יש בו פוטנציאל להשפיע על יכולתה של החברה ו/או מי מהספקים למלא אחר התחייבויותיהם כלפי הלקוח לרבות, אך לא רק, שביתות, סגר, הפרות סדר, שריפה, הצפה, מזג אויר, מרי אזרחי, מלחמה, מבצע צבאי, פלישה, מרד, מגיפות, מחלות, חרם, מעצרים, תקלות טכניות, החלטות רשויות לאומיות לרבות הגבלות רגולטוריות בין אם בישראל או במדינה בה צפויה להתקיים החופשה ו/או הנוגעת לחבילה ו/או כל פעולה שמעבר לשליטה הסבירה של החברה ו/או ספק השירותים, בין אם אירוע זה היה צפוי ו/או בלתי צפוי.

  1. החברה תהא פטורה מאחריות, ולא תישא בכל אחריות ובפרט זה תהא משוחררת ממילוי התחייבויותיה הקבועות במסמך זה, כולן או חלקן, אם מילוי אחר התחייבויות אלה לא יהיה אפשרי באופן חלקי או מלא או שיימנע באופן ישיר או עקיף, והכל כתוצאה מנסיבות כלשהן של כוח עליון. החברה תהא רשאית, לפי שיקול דעתה, לדחות ו/או לשנות ו/או לעכב את השירותים, כולם או חלקם, ככל שמדובר באירוע כוח עליון אשר לפי דעתה של החברה, הינו זמני בלבד. למען הסדר הטוב, במקרים כאמור, לא יהיה זכאי הנוסע להחזר כספים ששולמו על ידו להחברה.

  2. משאירע  אירוע הנכנס תחת הגדרת "כוח עליון" בהתאם להוראת סעיף 5.1 דלעיל,  סקי דיל שומרת לעצמה הזכות להודיע מראש על דחייה ו/או ביטול ו/או שינוי ו/או עיכוב של חופשות שהוזמנו על ידי נוסע ו/או נוסעים למועדים קרובים ו/או רחוקים בלא תלות במועד סיום אירוע כוח העליון. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, לא תהיה לנוסע ו/או למי מטעמו כל טענה בנוגע להחלטה כזו אחרת שהתקבלה על ידי  סקי דיל כאמור בסעיף זה, אף במצב שבו הלכה למעשה, החופשה המתוכננת הייתה אמורה להתקיים במועד שלאחר סיום אירוע כוח העליון.

  3. לנוסע ו/או למי מטעמו לא תהא כל טענה ו/או דרישה כלפי החברה ביחס לאי מילוי התחייבויותיה ו/או לביצוע ההתחייבויות באופן שונה מההזמנה המקורית (ככל שאפשרי), ככל שאלו נגרמו בעקבות נסיבות הקשורות בכוח עליון.

  4. החברה לא תהא מחויבת להשיב לנוסע את כספו במקרים שבהם היא ו/או מי מספקי השירותים לא ימלאו אחר התחייבויותיהם במלואם או חלקם בעקבות נסיבות הקשורות בכוח עליון.

  5. בכפוף להוראות כל דין, החברה שומרת לעצמה את הזכות, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לשנות ו/או לבטל כל טיסה (לרבות שינוי חברת התעופה ו/או יעד הטיסה ו/או שעות הטיסה) ו/או חבילה ו/או שירות (או חלק מהם) במידה ומספר הנוסעים ו/או הנרשמים אינו מצדיק את אספקתו של המוצר או השירות אותו רכשו הנוסעים ו/או מכל סיבה אחרת, לרבות שינויים שאינם בשליטה של החברה ו/או במקרים של כוח עליון. כמו כן עומדת להחברה הזכות לבטל ו/או להחליף ו/או לשנות ו/או לדחות מועד ביצועו כל שירות ו/או מוצר אשר נרכש ע"י הנוסעים במסגרת השירותים המוצעים, במוצר ו/או שירות אחרים, בין היתר, בעקבות טעות קולמוס, בין אם במחיר ובין אם בתיאור המוצר ו/או בעקבות תקלה טכנית או כל תקלה אחרת, והכל לפי שיקול דעתה הבלעדי.

 

ספקי השירותים וטיסות

התייצבות לטיסות

ככלל, חברות התעופה דורשות להתייצב בדלפק הטיסה ביציאה או בחזרה לפחות 3 שעות לפני שעת הטיסה (המוקדמת מבין: השעה הנקובה בכרטיס או השעה כפי שעודכנה על ידי חברת התעופה), וזאת מטעמי ביטחון ועל מנת להשלים את תהליך היציאה מאותה מדינה.

  1. החברה לא תהא אחראית לכל נזק שיגרם לנוסע כתוצאה מאי עמידתו בנהלי חברות התעופה לרבות איחורו להתייצבות בהתאם לדרישות חברת התעופה, ובפרט זה במקרים של עיכובים שנגרמים ממזג אוויר, סגירת כבישים, עומסי תנועה וכד'.

  2. לתשומת לב הנוסעים, לאחר ביצוע ההזמנה, ייתכנו שינויים בפרטי הטיסות, בין היתר אך לא רק, בשל נסיבות אשר אינן בשליטת החברה.

  3. למען הסר ספק, מובהר כי ההתייצבות להסעות לשדה התעופה לטיסה חזרה לישראל הינה באחריותו הבלעדית של הנוסע.

  4. על הנוסע חלה האחריות להתעדכן בשעת ההמראה הסופית, ישירות מול חברת התעופה, או באתר האינטרנט הרשמי של חברת התעופה ו/או באתר האינטרנט של שדה התעופה ממנו הטיסה צפויה להמריא, וזאת כ-24 שעות לפני המועד המתוכנן (וליתר בטחון אף לבדוק שוב 12 שעות לפי המועד המתוכנן), הן בנוגע להמראת הטיסה מישראל והן בנוגע להמראת הטיסה בחזרה לישראל. למען הסדר הטוב יובהר כי החברה אינה אחראית לפרסום המידע האמור ו/או לנכונותו ו/או שלמותו.

  5. זכויות הנוסע בהתאם להוראות "חוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה), תשע"ב-2012  (להלן: "חוק שירותי תעופה", "תקציר שירותי תעופה").

 

שדות תעופה

החברה אינה אחראית לנהלים, ובפרט זה נהלי ביטחון ו/או בטיחות החלים בשדות התעופה השונים בעולם.

  1. באחריות הנוסע לברר מראש איזו כבודה ניתן להעלות על המטוס, ולהתארגן בהתאם. במדינות רבות חל איסור על העלאת מכשירי חשמל, מצלמות, מוצרי טואלטיקה ועוד על המטוס.

  2. מובהר בזאת כי בכל מקרה של הנחיות ו/או הגבלות רגולטוריות של הרשויות ו/או שינוי מדיניות ו/או תנאים ו/או כללים ו/או נהלים לרבות בקשר עם התפרצות מגפה מכל סוג שהוא ובכלל זה, גם התפרצות נגיף מסוג קורונה (להלן ביחד: "הנחיות") מצד הרשויות ו/או שדות התעופה, יהיו הלקוחות כפופים לאותן הנחיות כפי שיקבעו מעת לעת לרבות כל התשלומים וההוצאות הכרוכים בהן ולא תקום להם כל טענה ו/או דרישה כלפי החברה ו/או מי מטעמה.

 

דרכון וויזות

באחריות הנוסע (כולל קטינים) להצטייד בדרכון תקף לשישה (6) חודשים לפחות, מיום היציאה מהארץ ובוויזה/אשרת כניסה, תעודת מעבר, ככל שיש בהם צורך לפי תנאי מדינת היעד. על כל נוסע מוטלת האחריות הבלעדית לבדוק את תוקף דרכונו, ושלמותו של הדרכון, כנדרש על ידי משרד הפנים ו/או כל צד שלישי אחר. על הנוסע מוטלת האחריות הבלעדיות לבדוק את החוקים והכללים הנהוגים במדינת היעד, בין היתר ביחס למשך השהייה הצפויה שלו מחוץ לישראל בכלל, ובמדינת היעד בפרט. החברה תהא פטורה מאחריות כלפי הנוסע ו/או מי מטעמו ביחס לכל מעשה ו/או מחדל של הנוסע, ככל שאלו יעמדו בניגוד לחוקים ו/או הכללים הנהוגים במדינת היעד.

  1. יובהר כי לנוסע ו/או מי מטעמו לא תהא כל טענה ו/או דרישה כלפי החברה בקשר עם האמור. באם הנוסע מחזיק דרכון זר, יש לציין זאת בפני החברה, אולם, בכפוף להוראות הדין, היציאה והכניסה לישראל יעשו על-ידי הנוסע באמצעות הדרכון הישראלי בלבד.

 

טיסות

קיום הטיסות כפוף לתנאים המפורסמים על ידי המוביל האווירי וחברות התעופה.

  1. יובהר כי יתכנו שינויים בלוח זמני הטיסות, בשעותיהן או בימי הטיסות ובנתיבים של הטיסות לרבות אך לא רק במיקומי ההמראות ו/או יעדי הנחיתות אשר עשויים להיות במידה רבה בשדות תעופה אחרים מאלה שנקבעו מראש בעיקר, אך לא רק, אך לא רק בשל תנאי מזג האוויר ו/או בשל החלטות שנקבעות על ידי חברות התעופה ו/או על ידי הרשויות, וזאת מבלי שלהחברה יש יכולת לשלוט בכך ומבלי שללקוח תהיה כל טענה בענין.

  2. שעות הטיסות הנמסרות על ידי החברה (באתר ו/או בפרסומים השונים), הינן בהתאם לפרסום לוח זמני הטיסות, כפי שנמסר להחברה, נכון ליום הפרסום. האחריות לעיכובים, שינויים, ביטולים ואיבוד כבודה הינה, בכל סוגי הטיסות ועל-פי כל דין, על המוביל האווירי ו/או חברות התעופה ו/או השכר, ולהחברה לא תהא כל אחריות בקשר לכך.

  3. מועדי הטיסות ונתיביהן נקבעים ע"י המוביל האווירי, ועל הנוסע לוודא את מועדי ומסלולי הטיסות דרך המידע הרישמי המתפרסם מעת לעת על ידי חברות התעופה ו/או שדות התעופה.

  4. במידה והנוסע ימצא אי התאמה בין "תוכנית הנסיעה" (פירוט שירותי התיירות לפי התאריכים שנמסרו לנוסע ב"תוכנית הנסיעה"-Itinerary) וכרטיס הטיסה, על הנוסע לפנות באופן מידי לשירות הלקוחות של החברה או לחברת התעופה.

  5. למען הסר ספק, התנאים בכרטיס הטיסה הם התנאים המחייבים את חברות התעופה.

  6. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, אין מניעה כי הנוסע יעשה שימוש בכל סעד בדין כנגד ספקי השירותים בגין השינוי.

  7. הארוחות במטוס, ככל שתהיינה, מוגשות על פי המדיניות הנהוגה בחברת התעופה. ככל וישנן בקשות מיוחדות בכל הקשור לארוחות שתוגשנה בטיסה (בקשה לארוחה כשרה/צמחונית וכיו"ב) ו/או בקשות אחרות בנוגע לתנאים בטיסה עצמה, הינן בגדר בקשה בלבד והחברה אינה מתחייבת ולא תהא אחראית לאי-אספקתה של ההזמנה ו/או אי היענות לאילו מהבקשות. תשומת לבכם כי ישנן טיסות בהם הגשת משקאות וארוחות, לרבות חטיפים, כרוכה בתשלום.

  8. כרטיס טיסה לתינוק מיועד לתינוקות עד גיל שנתיים, במקרה בו לתינוק ימלאו שנתיים קודם או במהלך החופשה, יהיה צורך לרכוש עבורו כרטיס רגיל.

  9. במקרה בו מי מהנוסעים שעבורם נרכשה חבילה לא יופיע לטיסת הלוך (היוצאת מישראל), זכותו של אותו אדם לעלות על הטיסה חזרה לישראל תבוטל באופן אוטומטי על ידי חברת התעופה, מבלי שיהיה זכאי לפיצוי ו/או החזר כספי מחברת התעופה ו/או מהחברה, והדבר עלול לגרום לחיובים נוספים.

  10. עלייה לטיסה והעלאת ציוד וכבודה למטוס הינן בהתאם למדיניות של המוביל האווירי ו/או ספק השירותים בלבד – ובאחריות הנוסע לבדוק נושאים אלו מראש ולפעול על פי המדיניות כאמור.

  11. הנוסע לא יפנה כל טענה ו/או תלונה כלפי החברה באשר לנזק ו/או הפסד אשר נגרם לנוסע כתוצאה מציוד אשר הנוסע לא הורשה להעלות לטיסה.

  12. מובהר בזאת כי בכל מקרה של שינוי הנחיות מצד חברות התעופה, יהיו הלקוחות כפופים לאותן הנחיות לרבות כל התשלומים וההוצאות הכרוכים בהן ולא תקום להם כל טענה ו/או דרישה כלפי החברה.

  13. סדרי ההושבה בטיסות השונות של כלל חברות התעופה, ובפרט של ישראייר, נקבעות על ידי חברות התעופה באופן בלעדי, ולא על ידי החברה. חברת התעופה שומרת לעצמה את הזכות אף לשנות את סדרי ההושבה בהתאם לתנאיה וצרכיה והחברה אינה נושאת באחריות לכך. יודגש כי החברה אינה אחראית לכל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה שיהיו, ככל שיהיו, לנוסע בעקבות הושבתו ו/או בחירת מקום ישיבה שלא על-פי רוחו ו/או במרוחק מחבריו ו/או קבוצתו ו/או מכריו ו/או קרוביו.

 

בחירת מקומות ישיבה מסומנים בתשלום:
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, סעיף זה נועד להבהיר ולעגן את תנאי בחירת ההושבה במקומות מסומנים בטיסות, תוך מתן דגש על זכויותיו, חובותיו וההגבלות החלות על נוסע בבחירת מושבים מסומנים, וזאת על מנת למנוע אי-הבנות ולאפשר חוויית טיסה מיטבית ובטוחה.
יובהר כי בבחירת מושב מסומן כלשהו בטיסה על ידי הנוסע, סקי- דיל משמשת כמתווכת בין הנוסע לבין חברת התעופה בלבד, ואין ולא תהיה לה כל השפעה בנוגע לשינוי ו/או ביטול, מראש ו/או בסמוך למועד הטיסה. לפיכך, ככל שיבוצע שינוי ו/או ביטול בסידורי ההושבה המסומנים כפי שבחר, לנוסע לא תהיה כלפי החברה כל דרישה, טענה או תביעה בגין כל שינוי ו/או ביטול אלו ומכל סיבה שהיא.
עוד יובהר כי כל הקצאת מושב מסומן מותנית בביצוע התשלום המלא ומראש בלבד.

  1. זמינות ושינויים במושבים
    זכאות הבחירה של מושבים תלויה באופן מלא בזמינות ובסוג הכרטיס. בהתאם לכך, החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות הקצאת מושבים במקרה של שינוי סוג או תצורת המטוס, ללא צורך במתן הודעה מראש לנוסעים.

  2. בחירת המושבים
    מובהר כי בחירת המושבים תתאפשר אך ורק עבור שני כיווני הטיסה (הלוך ושוב). ככל שנוסע ייבחר מושב בכיוון אחד בלבד, הוא יחויב במלוא תעריף ההושבה עבור שני הכיוונים.

  3. מושבי יציאת חירום (EXIT SEAT)
    בהתאם להוראות תקנות הטיס (הפעלת כלי טיס וכללי טיסה), תשמ"ב-1981 (להלן: "תקנות הטיס"), ובכלל זה, תקנה 497א לתקנות הטיס, ולהנחיות חברות התעופה השונות, מושבים אלה מוצעים אך ורק לנוסעים אשר ביכולתם להגיש סיוע במידת הצורך. על כן, ישיבה במקומות מסוג זה מוגבלת, לרבות אך לא רק, לנוסעים בטווח הגילאים 18-70, אשר נעדרים כל מגבלה פיזית או בריאותית אשר עלולה למנוע מהם הגשת סיוע במידת הצורך.
    יובהר, כי על הנוסע מוטלת האחריות המלאה להכיר את התקנות הרלוונטיות ואת הנחיות חברת התעופה הרלוונטית ביחס לישיבה בסמוך ליציאת חירום, כאמור.
    עוד יובהר, כי החברה אינה נושאת באחריות כלשהי ביחס לישיבה במושבי יציאת החירום, ולכן ככל שהנוסע ייבחר לשבת במקום מסוג זה, הנוסע מצהיר ומתחייב כי לא תהיה לו כל דרישה, טענה או תביעה כלפי החברה ביחס להחלטה של צוות המטוס ו/או חברת התעופה ו/או גורם מטעמה בכל הנוגע לישיבה במושב מסוג זה.

  4. תנאי החזר
    במצב שבו בחר הנוסע מושב מסומן, ושילם עבורו, אולם התברר כי המושב שבחר אינו זמין ולא נמצא לנוסע מושב חלופי מקביל או דומה, תפעל החברה להחזרת התשלום במלואו, ועם החזרת התשלום, לנוסע לא תהיה כל דרישה, טענה או תביעה כנגד החברה.
    יובהר כי במקרה שבו שינוי במושב המסומן ביחס לנוסע ו/או למי מטעמו בוצע בהתאם להחלטת צוות המטוס, לרבות בשל שיקולי בטיחות ו/או דיווח מטעה מצד הנוסע (בין היתר אך לא רק, גילו או בשל מצב בריאותי שאינו מאפשר את הישיבה), או כל סיבה חוקית ו/או מקצועית ו/או בטיחותית אחרת, הנוסע לא יהיה זכאי להחזר כספי בגין התשלום עבור המושב, ולא תעמוד לו כל דרישה, טענה או תביעה כלפי החברה בעניין זה.

  5. העברות

    • העברות יבשתיות מתבצעות על ידי חברות מקומיות, והחברה אינה אחראית על כל נזק העלול להיגרם על ידי מוביל יבשתי.

    • יש לשים לב כי זמני הנסיעה משדות התעופה לאתרי הסקי ובחזרה מהם, עשויים להשתנות בהתאם לתנאי הדרך, עומס התנועה בדרכים, מזג האוויר ו/או גורמים בלתי צפויים אחרים אשר אינם בשליטתה של החברה, ולכן במקרים האמורים להחברה לא תהא כל אחריות בגינן.

    • יובהר כי במקרה של הזמנת הסעה הכלולה בחבילת "Get A Room" (ובעברית "גט א רום") או בכל חבילה אחרת שאינה כוללת מלון/דירה משדה התעופה לאתר הגלישה, באחריותו הבלעדית של הנוסע לבדוק ולוודא מראש, ובטרם ביצוע ההזמנה, כי היעד/ים של ההסעה מתאימים לצרכיו ולבקשתו, ואל לו להסתמך על שם הכללי של מרחב הגלישה שאליו נוסעת חברת ההסעות. יודגש כי החברה לא תהיה אחראית כלל לכל עניין שייגרם מהורדת הנוסע במיקום מרוחק מהמיקום אליו ביקש הנוסע להגיע, ובין היתר החברה לא תהיה אחראית להוצאות ו/או לנזקים שייגרמו לנוסע בעקבות הורדתו במקום מרוחק ממקום הלינה, לרבות אך לא רק הוצאות נסיעות ו/או עיכובים ו/או הוצאות כספיות אחרות שעשויות להיגרם מכך.

 

בתי מלון

ברוב המדינות, הכניסה לחדרי בתי המלון (צ'ק-אין) מתבצעת החל מהשעה 14:00, ופינוי החדרים (צ'ק-אאוט) מתבצע עד השעה 12:00 בצהריים. מרווח הזמן האמור נועד לאפשר לצוות המלון להכין את החדרים לקראת האורחים החדשים המגיעים למלון.

  1. במקרה בו שינויים בזמני הטיסות (לרבות הקדמתן) או ביטולן ייגרמו לנוסע להיזקק לשהות נוספת או לחלופין, להפסד יום/ימים במלון המוזמן, החברה לא תישא בעלות ההפסד ו/או תוספת תשלום ששולמה על ידי הנוסע, והנוסע לא יהיה זכאי להחזר ו/או פיצוי מהחברה, וזאת מבלי לגרוע מזכויות הקיימות לנוסע, ככל שקיימות, מול חברת התעופה.

  2. כמו כן, במקרה בו איחורים בטיסות ייגרמו לנוסע להפסד ארוחות או שירות אחר במלון המוזמן, לא תישא החברה בעלות ההפסד, והנוסע לא יהיה זכאי להחזר ו/או פיצוי מהחברה.
    מחיר החבילה לנוסע הוא עבור יחיד בדירה/חדר המוזמן, ומותנה במספר הנוסעים השוהים בחדר/דירה. היה ולאחר ביצוע ההזמנה יהיה שינוי במספר הנוסעים בחדר ו/או במספר החדרים המיועדים לאותה קבוצה/משפחה, מכל סיבה שהיא, עלות החדר/הדירה תישאר זהה וכי על יתר הנוסעים, לשאת בעלות הכוללת של החדר/הדירה כפי שהופיעה בעת ההזמנה המקורית, כך שבפועל מחיר החבילה לנוסע ישתנה בהתאם, והחברה תהא רשאית לחייב את יתר הנוסעים בהפרשים הנובעים מכך, בין היתר, באמצעות כרטיסי האשראי בהם בוצע עסקאות המקור. יובהר כי אי הסדרת התשלום במלואו בטרם היציאה לחופשה, תאפשר להחברה, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לבטל ו/או לשנות את החופשה ו/או את השירותים המוענקים לנוסעים.

  3. מובהר בזאת כי במרבית המקרים, ההזמנות לבתי המלון נעשות על בסיס חדר זוגי או חדר יחיד, ולעיתים חדר לשלושה (לרבות שניים וילד). בכלל זה, מובהר כי במקרה של חבילה לקבוצה בה הוזמן יותר מחדר אחד במלון, חלוקת הנוסעים בין החדרים תיעשה על ידי בית המלון באופן עצמאי, מבלי שהחברה תישא בכל אחריות לכך.

  4. היה ומכל סיבה שהיא, תבוטל הזמנה מצד נוסעים בקבוצה כך שבהתאם לחלוקת החדרים שנעשתה על ידי המלון כאמור לעיל, המלון ביטל הזמנה של חדר, הרי שהנוסעים לא יהיו זכאים לכל החזר כספי בגין החדר שהוזמן ולא נעשה בו שימוש.

  5. רמת בתי המלון ודירוגם המופיעים באתר החברה נקבעים בין היתר על ידי אפליקציות בינלאומיות לשיווק חדרים בבתי מלון, לרבות Booking.com, ועל ידי גורמים כמו משרד התיירות המקומי של כל מדינה ומדינה בהתאם למידע שנמסר להחברה על ידי הספק או המלון.

  6. חלק מהשירותים המוצעים על ידי בית המלון הינם שירותים עונתיים ואינם ניתנים בכל ימות השנה. הנהלת המלון ו/או מי מטעמה וכן צדדים שלישיים עלולים בכל עת לסגור זמנית אי אלו מהמתקנים ו/או להפסיק את מתן השירותים האמורים. למען הסר ספק, אין ולא תהיה להחברה כל אחריות בנוגע לכך.

  7. במרבית בתי המלון נדרש תשלום נוסף במקום עבור שירותים מיוחדים ועבור שימוש במתקנים מיוחדים כגון: סאונה, חדר כושר, בריכה, מגבות בבריכה וכדומה. למען הסר ספק, עלויות אלו אינן כלולות במחיר החבילה אותה משווקת החברה.

  8. החברה אינה אחראית במקרה של מטרד עקב שיפוצים ו/או בנייה בבית המלון או בסמוך לו, לרבות במתקני המלון, והנוסע לא יפנה כל טענה ו/או תלונה כלפי החברה באשר למטרד אשר נגרם לו כאמור עקב נסיבות כאמור.

  9. החברה אינה אחראית להפעלה היומיומית של שירותי המלון, לרבות תקינות מערכותיו כולל מתחם הספא, טמפרטורת המים בג'קוזי או בבריכה ו/או טיבם ו/או זמינותם של שירותי המלון.

  10. יתרה מכך, מובהר כי החברה לא תישא באחריות ולא תזכה את הלקוח במקרה שבית המלון החליט שלא להפעיל, במתכונת המלאה או בכלל, באופן רציף או חלקי איזה משירותיו, לרבות חדר האוכל ו/או שירות החדרים ו/או ארוחת הבוקר ו/או הספא ו/או הבריכה, בין היתר אך לא רק, בעקבות הנחיות הקשורות עם נגיף הקורונה ו/או תצורות שונות שלו.

  11. יובהר מפורשות כי הפעלת מיזוג האוויר ו/או החימום אינה באחריות החברה והחברה לא תישא באחריות כלשהי להפעלתו, גם במידה וצוין בתיאור המלון כי המלון מצויד במערכת מיזוג אויר. הפעלת המזגנים ו/או ההסקה הינה בשליטתם המוחלטת של בתי המלון ונתונה לשיקול דעתם הבלעדי.

  12. ככלל, חדרי המלון הינם חדרים זוגיים המצוידים בשתי מיטות יחיד או במיטה כפולה. אין באפשרות החברה ו/או מי מטעמה להבטיח חדר מסוג מיוחד ו/או מיטה כפולה ו/או את אורך המיטה ו/או סוג המיטה ו/או מיקום החדר בבית המלון ו/או כל דרישה נוספת.

  13. במקרה של הזמנת חדר לשלושה ו/או ארבעה אנשים, יצוין כי בתי מלון רבים נוהגים להכניס מיטה שלישית ו/או רביעית לחדר זוגי, וכי לעיתים מיטה זו ו/או מיטות אלו הינן מיטות מתקפלות ו/או ספות ההופכות למיטה, והחברה לא תוכל לדעת ו/או להבטיח כל דרישה העולה מכך מראש, שכן הדבר נתון לשיקול דעתו הבלעדי של בית המלון.

  14. ההזמנות מתבצעות עבור חדר במלון. החברה לא תבטיח את מיקום החדר עפ"י דרישות הנוסע, לרבות דרישות בעניין קומה ו/או מיקום מבוקש ו/או דרישות מסוימות נוספות (דוגמת חדרים צמודים ו/או מחוברים, חדרים הפונים לנוף, לכיוונים מסוימים, חדרים עם מרפסות וכד').

  15. במספר בתי מלון קיימים אגפים שונים בנוסף לבניין המרכזי, החברה ו/או מי מטעמה לא יבטיחו את האירוח והלינה של נוסעים מאותה קבוצה ו/או משפחה, בבניין המרכזי ו/או באותו אגף.

  16. ככל שהחבילה שתוזמן כוללת ארוחת בוקר, יש לקחת בחשבון כי מחירי המלונות באירופה כוללים לרוב ארוחת בוקר קונטיננטלית ובסיסית. החברה אינה מתחייבת כי הארוחות במלון יסופקו בחדר האוכל של המלון.

  17. ייתכנו מצבים לפיהם יכנס המלון לתפוסת יתר, ועל פי הכללים הבינלאומיים, לא ניתן לפנות חדרים גם אם נתקבל עבורם אישור מראש.

  18. במקרה של רישום יתר ע"י בתי המלון, רשאי ספק השירותים/או הנהלת בית המלון להעביר את הנוסעים למלון חלופי בדרוג זהה או גבוה יותר מהמלון אותו הזמינו הנוסעים מראש. האחריות לכך, לרבות העברה למלון החלופי, חלה על הנהלת המלון ו/או ספק השירותים, והחברה תהיה פטורה מכל אחריות לכך.

  19. על הנוסע להתנהג במלון בהתאם למדיניות והכללים הנהוגים בו, לרבות בכל הנוגע לשמירה על החדרים, שמירה על סדר ושקט, פינוי חדרים וכד'.

  20. מובהר בזאת כי בכל מקרה של שינוי הנחיות מצד בית המלון ו/או העיירות בהן המלונות ממוקמים, יהיו הלקוחות כפופים לאותן הנחיות לרבות כל התשלומים וההוצאות הכרוכים בהן ולא תקום להם כל טענה ו/או דרישה כלפי החברה.

  21. יובהר כי הנוסע הוא האחראי הבלעדי לכל מקרה של נזק שייגרם, לרבות לחדר בית המלון ו/או לתכולתו, בשל מעשה ו/או מחדל שלו ו/או של אורחיו.

  22. יש לקחת בחשבון כי ייתכן וכתנאי לקבלת המפתחות לחדר במלון ולתחילת השימוש בו, יידרשו הנוסעים להשאיר פיקדון כספי או כרטיס אשראי להבטחת שלמות החדר והציוד שבו ותשלום חיובים אחרים.

 

דירות/מלון דירות

מלון הדירות הינו מבנה דירות להשכרה, הן לטווח קצר והן לטווח ארוך, המרוהט ומאובזר באביזרים הדרושים כדי לספק לשוהים בו אווירה ביתית.

  1. סוג וגודל המיטות והמזרונים בדירות השונות עשויים להשתנות ממלון דירות אחד למשנהו ומדירה לדירה, ולא ניתן להתחייב על כך מראש, ולמען הסדר הטוב הם יהיו באחריותו הבלעדית ספק הדירות. יובהר כי בחלק מהדירות, ייתכן שלטובת חלק מן הנוסעים יסופקו מיטות מתקפלות, או ספות נפתחות/ספות מיטה.

  2. יובהר כי במהלך השהות, וכנהוג במלון דירות/דירות, לא יוחלפו מגבות ומצעים, והחדרים לא ינוקו במהלך השהות, והאחריות לכך תהיה על הנוסע בלבד. בחלק מן המלונות דירות/דירות, ניתן להזמין שירותי ניקיון תמורת תשלום לספק השירותים המקומי. עם זאת, יתכן ושירותי ניקיון כאמור לא יתאפשרו בחלק מהדירות, לרבות לא כנגד ביצוע תשלום.

  3. במקרה של שהות במלון הדירות, וככל שהנוסע ביקש להזמין ארוחות, אזי הארוחות יסופקו לנוסע במסעדות מחוץ למלון הדירות, כנגד הצגת קופון בלבד, בהתאם למדיניות של כל בית עסק. שמירת הקופונים היא באחריות הנוסע בלבד.

  4. מחיר החבילה נקבע ע"פ מספר הנוסעים אשר ישהו באותו חדר במלון הדירות. במקרה של ביטול אחד הנוסעים או יותר, תתכן התייקרות במחיר החבילה ליתר הנוסעים, וזאת מעבר לדמי הביטול שישולמו על ידי הנוסע/ים שהודיע/ו להחברה על ביטול.

  5. על הנוסע להתנהג במלון הדירות בהתאם למדיניות והכללים הנהוגים בו, לרבות בכל הנוגע לשמירה על החדרים, שמירה על סדר ושקט, פינוי חדרים וכד'.

  6. מובהר בזאת כי בכל מקרה של שינוי הנחיות מצד מלון הדירות, יהיו הלקוחות כפופים לאותן הנחיות לרבות כל התשלומים וההוצאות הכרוכים בהן ולא תקום להם כל טענה ו/או דרישה כלפי החברה.

  7. הנוסע הינו האחראי הבלעדי לכל מקרה של נזק, לרבות לדירה ו/או לתכולתה לרבות לנזקים שייגרמו על ידי הלקוח ואורחיו. למען הסדר הטוב, החזרת הדירה תהא בהתאם להנחיות מלון הדירות בין היתר, בכל הנוגע לניקיון, פינוי אשפה, שטיפת כלים, מצעים וכד', ואי עמידת הנוסעים בדרישות האמורות עשויה לגרור עלויות כספיות אשר יושתו על הנוסעים.

  8. יובהר כי ייתכן וכתנאי לקבלת החדר במלון הדירות, יידרשו הנוסעים להשאיר פיקדון כספי או כרטיס אשראי להבטחת שלמות החדר והציוד שבו.

  9. האמור בסעיף ‎7.9 זה יחול בשינויים המחויבים גם על דירות אשר אינן חלק מקומפלקס של מלון דירות, אלא הינן חלק ממבנים בעיירות.

 

מס עירוני

במרבית מקומות הלינה באירופה נגבה בהתאם לחוקים המקומיים בפארקי האופניים, מכל תייר תשלום מס או היטל עירוני או מקומי בסך של עד 4.5 יורו ליום, לכל אדם.

  1. התשלום האמור אינו כלול במחיר החבילה שמשווקת על ידי החברה, הוא אינו משולם להחברה, ויש לשלמו ישירות למקום הלינה במהלך החופשה, לעיתים בתחילתה.

 

שירותים נוספים

שירותים הניתנים במלון ו/או בעיירות כגון: מתקני ספורט מסוימים, טיפולי יופי, בריאות וספא, ניתנים בחלקם תמורת תשלום, על-פי נהלי בתי המלון ו/או החברה המפעילה אותם, והאחריות על ביצועם חלה על בית המלון ו/או הגוף המפעיל בלבד, מבלי שלחברה תהא כל אחריות על טיב השירות ו/או הפעילות או על עלותם, לרבות במקרים בהם החברה פירסמה שירותים אלו באיזה מבין פירסומיה.

  1. יובהר כי כל הפרסומים ו/או התמונות ו/או השרטוטים ו/או המפות, ככל שיופיעו בפרסומיה של החברה, הם להמחשה בלבד, ואינם מחייבים את החברה, והחברה לא תהא אחראית לגבי שלמותם ו/או נכונותם ו/או עדכונם.

 

השכרת אופניים וציוד רכיבה

לבקשת הנוסע, ניתן להשכיר אופניים וציוד רכיבה. יובהר כי השכרת אביזרים, נעשית ישירות מול חנות ההשכרה ואינה נכללת בעלות החבילה המוצגת על ידי החברה בפרסומיה.

  1. יובהר כי הציוד המושכר בחנויות אליהם מפנה החברה את לקוחותיה, הינו ברמה גבוה, אך לא בהכרח ציוד חדש. החברה אינה אחראית על רמת הציוד ו/או תחזוקתו ו/או שמירתו ו/או תקלות ו/או פציעות העלולות להיגרם לנוסע ו/או לצדדים שלישיים כתוצאה מהשימוש בציוד והנוסע פוטר את החברה ו/או מי מטעמה מאחריות לציוד כאמור, כך שלנוסע ו/או מי מטעמו לא תהא כל טענה ו/או דרישה כלפי החברה ו/או מי מטעמה בנוגע לציוד.

  2. החברה אינה מתחייבת להחזר כספי או שדרוג הציוד לנוסעים המגיעים עם ו/או רוכשים באתר, ציוד אישי – מלא או חלקי.

  3. שעת לקיחת והחזרת הציוד הינה באחריות חנות השכרת הציוד, ועל הנוסע להתעדכן ולעקוב אחר שעות הפעילות של החנות ישירות מולה.

  4. יובהר כי ייתכן מקרה בו לקוחות יגיעו לאתר בו חנות השכרת הציוד תהיה סגורה, מכל סיבה שהיא, ובמקרה כאמור לא תקום לחברה אחריות כלפי הלקוח.

  5. יובהר כי ייתכן שבעת הגעת הלקוח לחנות ההשכרה, לא יימצא במלאי החנות ציוד זהה לציוד שהוזמן, ובמקרה כאמור וככל שלא יעלה בידי החנות לספק ציוד חלופי מספק מקומי אחר, תזכה החברה את הלקוח במחיר אשר נגבה ממנו בגין השכרת הציוד, והלקוח יהיה אחראי לשכור בעצמו ציוד במקום אחר בעיירה, מבלי שתהא ללקוח כל טענה כלפי החברה.

  6. מובהר כי שמירה על הציוד והשימוש בו יהיו באחריותו הבלעדית של הנוסע. בכלל זה, החברה לא תישא בכל אחריות במקרה שבו נוסע לא יכול היה לרכב בעקבות אובדן ו/או נזק לציוד ובין היתר, לא תחול על החברה כל חובה לספק לנוסע ציוד חלופי במקרה כאמור.

 

הדרכות

  1. החברה מתווכת בין הנוסע למדריכים שבפארק. ידוע למזמין כי השירותים המוזמנים על-ידו בכל הנוגע להדרכות, מועדם, מיקומם, היקפם וכל עניין הקשור בהם עלול להשתנות מכול סיבה שהיא, לרבות תנאי מזג האוויר, הוראות משתנות של פארק באופניים, מספר המשתתפים בהדרכה, רמת הרוכבים השונה של כל אחד ממשתתפי ההדרכה, מגוון גילאי המשתתפים וזמינות המדריכים.

  2. הנוסע מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה מאת החברה, בגין שינויים שיחולו בהדרכות, כאמור לעיל.

  3. מוסכם על המזמין כי החברה לא תהא חייבת בהחזרת כל תשלום בגין איכות ההדרכה ו/או שעות הדרכה בלתי מנוצלות, מכל סיבה שהיא.

  4. יובהר כי זהות המדריכים נקבעת על ידי הספקים, והחברה לא יכולה להתחייב לזהות המדריכים, איכותם, ניסיונם או לרמת השליטה שלהם בשפה האנגלית.

 

פעילויות בחירה

פעילויות המוצעות למבקרים בעיירות השונות, משווקות, נמכרות ומבוצעות ע"י ספקים ומשרדים מקומיים ו/או נציגים מטעמם, ולחברה אין כל אחריות בכל הקשור להם, אף אם נתונים בגינן יפורסמו על ידי החברה בפרסומיה השונים.

 

שביתה

הנוסע מצהיר ומאשר כי ידוע לו שהחברה אינה אחראית לכל עיכוב בטיסה ו/או ביטולי טיסה ו/או פגיעה באיכות החופשה אשר נובעים משביתה ו/או השבתה של כל גורם לרבות עובדי שדה התעופה, נמל התעופה, בתי המלון ועובדיהם ולפיכך לא יהא זכאי להחזר ו/או לפיצוי במקרים כאמור.

  1. בכל מקרה של תקלה ו/או אי התאמה על הנוסע לפנות בהקדם האפשרי, ישירות או באמצעות החברה, לספקי השירותים המתאימים. כמו-כן יש לעדכן את הנציג מטעם החברה בכל מקרה כאמור.

  2. יובהר כי במקרה של תקלה אשר לא הובאה לתשומת ליבה וטיפולה של החברה, לא יתאפשר להחברה ו/או מי מטעמה לנסות לסייע לנוסע.

 

בקשות מיוחדות

מבלי לגרוע מהאמור לעיל, במקרה של בקשה מיוחדת מצד הנוסע, תדאג החברה להעביר את הבקשה לספק השירות.

  1. במקרה של בקשה מיוחדת אשר נכללה בהזמנה, הנוגעת לדרישות חיוניות לנוסע מפאת צרכיו הייחודיים, תבדוק החברה ו/או מי מטעמה מול ספק השירות האם ניתן לקיים את בקשתו, ותמסור הודעה על תוצאות בדיקתה לנוסע טרם אישורה הסופי של ההזמנה.

  2. יובהר כי בקשות מיוחדות, המועברות לספקי השירותים הרלוונטיים, הינן באחריות ספקי השירותים. למען הסר ספק, כל בקשה מיוחדת אשר לא התקבל בקשר עימה אישור מראש ובכתב מהחברה, לא תחייב את החברה ו/או את ספקי השירותים.

  3. מבלי לגרוע מכלליות האמור, נוסע שבקשתו המיוחדת נענתה בשלילה יהיה זכאי לבטל את ההזמנה וללא עלות עד 24 שעות לאחר קבלת הודעתה של החברה בדבר הסירוב לבקשה המיוחדת. באם לא יספק הנוסע תגובה להחברה בחלוף 24 השעות האמורות, יחשב כאילו הסכים לתנאי ההזמנה ובהעדר הדרישות בבקשה המיוחדת.

 

רכיבה

החברה אינה אחראית על תנאי המסלולים באתרים ותנאי מזג האוויר באתרים השונים, ואף לא בדרכים המובילות לאתרים ומהם, ובשדות התעופה.

  1. למען הסדר הטוב, מובהר כי החברה אינה אחראית על הרכיבה, ואין היא אחראית על התאמת האתר ו/או המסלולים לרבות לרמת הרכיבה והמיומנות של הרוכבים, על שעות הרכיבה המותרות באתר ועל הגבלות אשר יחולו, ככל שיחולו, מכל סיבה שהיא על הרכיבה וכי האחריות הבלעדית על כך הינה של הנהלת האתר.

  2. מובהר בזאת כי כרטיס הכניסה לפארקי האופניים ותנאיו, לרבות משך יום הרכיבה ושעות פעילות המעליות באתר, יהיה כפוף להנחיות והנהלים השונים בין האתרים השונים ולתנאי מזג האוויר. בכל מקרה נוסע לא יהיה זכאי להחזר כספי או זיכוי בגין אי ניצול של כרטיס הכניסה ושימוש ברכבלים מכל סיבה שהיא, לרבות בגין זמני הנסיעות בין שדה התעופה לאתר הרכיבה (ולהפך) ו/או במקרה שפארק האופניים ייסגר מכל סיבה אשר אינה תלויה בחברה.

  3. מובהר כי שמירה על כרטיס הכניסה והשימוש בו יהיו באחריותו הבלעדית של הנוסע. בכלל זה, החברה לא תישא בכל אחריות במקרה שבו נוסע לא יכול היה לרכב בעקבות אובדן כרטיס הכניסה, ובין היתר, לא תחול על החברה כל חובה לרכוש לנוסע כרטיס כניסה חלופי במקרה כאמור.

 

ציוד הנוסע

החברה אינה אחראית לכל נזק ו/או אובדן שייגרם לציוד האישי, לרבות לציוד הרכיבה של הנוסע, או לכל ציוד שבו ייעשה הנוסע שימוש, בין היתר אך לא רק במהלך הטיסות, ההעברות לאתר, הרכיבה בפארק ו/או במקום בו מאוחסן הציוד.

 

עדכונים

נציגי החברה הנמצאים באופן קבוע או זמני בחלק מהאתרים, יפעלו לעדכן באמצעות מסרונים (SMS/ WHATSAPP), את הנוסעים על עדכונים ו/או שינויים שעשויים לחול מעת לעת בשירותים הניתנים על ידי ספקי השירותים השונים. האחריות על עדכון הפרטים האישיים של הנוסעים ומסירתם לנציג החברה, חלה על הנוסע.

  1. במקרה שנוסע לא יהיה מודע לעדכון כאמור בפרק זה, מכל סיבה שהיא, לא תקום לו טענה כנגד החברה.

 

מיגון וציוד נלווה

החברה ממליצה לכל הנוסעים לרכב עם מיגון ראש/ידיים/ ברכיים/ מפרקים/גוף וכד', אשר מתאימים לרכיבה וזאת ללא תלות ברמת הגלישה.

  1. ביחס לאבזרים ו/או ציוד נלווה שהחברה עשויה להעניק לנוסעים מעת לעת (משקפיים, חולצות וכד') ללקוחות, בתשלום או ללא תשלום – יובהר כי החברה אינה אחראית לציוד ולאביזרים האמורים, והשימוש בהם הינו על אחריות הנוסעים/משתמשים בלבד.

 

חוברת החברה ופרסומיה

השירותים המופיעים בטופס ההזמנה הם באחריותם של ספקי השירותים השונים.

  1. כל המידע המפורסם על ידי החברה שאובים מתוך פרסומי האתרים השונים וספרות מקצועית, והחברה אינה אחראית להתאמה בין המידע הפרסומי לבין העובדות בשטח.

  2. הנתונים המפורטים נכונים ליום פרסומם ואין החברה אחראית לשינויים, תקלות או שיבושים שאירעו ו/או עלולים לקרות לאחר מכן לרבות במהלך השהות ו/או בכלל.

  3. מעת לעת החברה תהא רשאית להציע מוצרים ושירותים שאינם מופיעים בפרסומיה הרשמיים – על הזמנות אלו ייתכן ויחולו הוראות ומגבלות נוספות מעבר לאמור בתנאים אלו.

 

מחירים ושערי חיוב

מחיר כרטיס הטיסה כולל מיסי נמל, היטלי ביטחון ו/או כל מס או היטל אחר החלים על הנוסע ונכון ליום ההזמנה.

  1. המחיר ייקבע עם ביצוע ואישור ההזמנה ויישאר ללא שינוי. עד ביצוע ההזמנה, מחיר החבילה עשוי להשתנות מעת לעת, בין היתר בהתאם לדרישות ו/או התאמות, אשר יתבקשו על ידי הלקוח.

  2. מחיר החבילות המוצעות על ידי החברה יהיה במטבע אירו, בעוד חיוב התשלום בפועל יהיה בש"ח, כאשר שער המרת המטבע לתשלום יהיה שער העברות והמחאות האחרון של מטבע האירו, כפי שמוכר בנק בישראל, ביום העסקים הקודם ליום התשלום.

  3. יובהר בזאת כי למעט איפה שנאמר אחרת במפורש במסמך זה, תמחור החבילה הינו על בסיס החבילה הכוללת, ולא ניתן לתמחר את מרכיבי החבילה בנפרד. לפיכך, לא תשמע כלפי החברה כל טענה ו/או דרישה לביצוע החזרי כספים בין היתר, במקרה בו הנוסע לא ניצל, מכל סיבה שהיא, איזה מבין מרכיבי החבילה ו/או במקרים בהם המחיר שנגבה מהנוסע במסגרת החבילה אינו זהה למחיר לו הנוסע היה זכאי לו היה מארגן את החופשה לבדו בהתאם למחירון הספקים השונים של רכיבי החבילה.

 

התשלום והבטחתו

פרטי כרטיס האשראי שימסור הלקוח לחברה ישמשו הן לביצוע התשלום (ללקוחות המשלמים באשראי), והן כבטחון להבטחת ביצוע מלוא התשלומים המגיעים לחברה /או לספקי השירותים בהתאם להזמנת הלקוח כפי שתאושר על ידי הלקוח.

  1. החברה תהא רשאית לחייב את כרטיס האשראי כאמור ללא צורך בהודעה נוספת ללקוח, בכל מקרה בו הלקוח יהיה חייב לחברה ו/או לספקיה כספים, בין היתר, אך לא רק בגין דמי ביטול, הרחבת השירותים, ביצוע שינויים הכרוכים בתשלום, חיובים לצדדים שלישיים, חיובים שבוצעו בחסר – כגון חנויות השכרת ציוד במידה והציוד יוחזר פגום ו/או לא יוחזר בכלל וכד'. יובהר כי גובה החיוב של כרטיס האשראי אשר יבוצע על ידי החברה כאמור, יהיה בגובה החוב של הלקוח לחברה ו/או לספקיה, בהתאם לספרי הנהלת החשבונות ו/או ומסמכי החברה בדבר גובה החוב כאמור, אשר יהוו ראייה לנכונות גובהו של החוב. בעצם מסירת הפרטים האמורים לחברה, מאשר הנוסע כי אין ולא יהיו לו טענות בנוגע לחיובי הכרטיס בגין האמור.

  2. לא ניתן לעשות שימוש במסגרת ההזמנות ו/או בכל הקשור לשירותיה ולמוצריה של החברה בכרטיסי אשראי שלא הונפקו על ידי תאגיד (לרבות בנק) ישראלי, והחברה לא תכבד עסקאות עם כרטיסים אלו.

 

החזרים

החזרים שמועד ביצועם נקבע בדין, יבוצעו כאמור על ידי החברה בהתאם להוראות הדין הרלוונטי.

  1. לא יבוצע החזר בגין שירותים או חלקי שירותים שלא נוצלו בחו"ל, בין היתר, כאלו שסופקו ו/או היו אמורים להיות מסופקים על ידי צדדים שלישים וביניהם ספקי השירותים ולא יבוצע החזר כספי עבור שירותים שהחברה לא קיבלה בגינם כספים מאת אותם צדדים שלישיים לרבות ספקי השירותים.

  2. מבלי לגרוע מכלליות האמור ובכל מקרה אחר ו/או שונה, אזי ככל שהנוסע יהיה זכאי להחזר כלשהו מצד החברה, יבוצע ההחזר עד 45 ימי עסקים ממועד קבלת הודעת הביטול על ידי החברה (או מועד מאוחר יותר, בכפוף להוראות הדין) ולפי שער המט"ח שבו חויב הנוסע.

 

מניין הימים

במניין הימים המחושבים של החופשות המוזמנות על-ידי החברה, יום היציאה מישראל ויום החזרה אליה הינם ימים חלקיים בלבד.

  1. זמני היציאה מישראל וההגעה לישראל נתונים בידי חברת התעופה ואין החברה מתחייבת להשלים את הימים במלואם.

  2. נוסעים שיגיעו לחדר האוכל לאחר שעת סגירתו, מכל סיבה שהיא, לא יוכלו לקבל ארוחה מלאה. החברה תפעל, אך היא אינה מתחייבת, כי לנוסעים אלו יוגשו כריכים ו/או שתוגש ארוחה קרה בחדר האוכל ו/או בחדרים.

 

חילוקי דעות, מקום שיפוט והתיישנות

  1. בחתימת הנוסע על טופס ההזמנה, שהתנאים המופיעים במסמך זה הינם חלק בלתי נפרד הימנו, מסכים הנוסע לכל האמור בתנאים אלו ובטופס האמור.

  2. מוסכם בזאת כי בכל מקרה של סכסוך משפטי תהיה לבתי המשפט במחוז תל-אביב, סמכות מקומית ייחודית לדון בתביעה.

  3. במקרה שייקבע כי הוראה מהוראות מסמך זה הינה בלתי חוקית, בלתי אכיפה ו/או בטלה מסיבה כלשהי, לרבות באשר למשכה, היקפה הגיאוגרפי, הפעילות או הנושא הנדונים בה, לא יהיה בכך כדי לפגוע ביתר הוראותיו של המסמך והן תעמודנה בתוקפן, במלואן וכלשונן.

  4. במקרה כאמור, החברה תפעל על מנת ליישם את הוראות המסמך כרוחו וכלשונו, לרבות באמצעות החלפת ההוראה הבלתי חוקית, הבלתי אכיפה ו/או הבטלה כאמור, לפי העניין, בהוראה חלופית שתוצאתה ופועלה זהות בעיקרה.

  5. מוסכם, על ידי הנוסע, בתנאים אלו ובחתימתו בכתב על טופס ההזמנה לרכישת שירותי התיירות, כי תקופת ההתיישנות לכל אירוע הקשור לשירותים שנרכשו מאת החברה תקוצר בהסכמה לשנתיים ימים, מיום חזרתו ארצה של הנוסע. תנאי זה מגביל את תקופת ההתיישנות לשנתיים, בהסכמה, בהתאם להוראות סעיף 19 לחוק ההתיישנות, תשי"ח - 1958.

 

מעמד התנאים הכלליים

  1. עם ביצוע ההזמנה, לרכישת חופשה ו/או שירותי תיירות ו/או מוצרים או שירותים אחרים, כמפורט בטופס ההזמנה, ולאחר חתימה על טופס ההזמנה, מצהיר הנוסע כי נכרת בינו לבין החברה הסכם, והנוסע מצהיר כי קרא והבין את התנאים והגבלות האחריות המפורטים לעיל, והסכים כי הינם חלק בלתי נפרד מהוראות ההסכם שבין הצדדים, ותנאים אלו מקובלים עליו.

bottom of page